17.11.10

Jag har ju berättat att vi på The Dates för några veckor sen planterade 2600 nya små palmträd. "Den nya sektionen". Vi jobbar fortfarande vid den nya sektionen men nu är det allt efterjobb som måste göras. Som att sätta ut stängsel runt hela härligheten.

I alla fall! Alla vet ju att bilder säger mer än ord. Så ta er en titt på videon nedanför om ni vill se oss plantera från kl 5 på morgonen. Musiken kan ni stänga av. Gubben som har gjort videon står jag inte bakom.. Men jag kan tänka mig att vissa (som mamma, fastrar och moster) kan tycka det är lite kul att se lilla mig på en liten video som den nedanför.

Enjoy.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej! Jag vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg, google antar jag. Iaf, har jag också tänkt på att åka och bo på kibbutz och så. Åkte ni med svekiv eller fixade ni själva?

ännie sa...

tjena sofia! Vi åkte med svekiv. gör det!!!:)